Jak powstają nasze animacje?

Brief.

Proces produkcji animacji rozpoczyna się od zrozumienia potrzeb klienta. Najkrótszą drogą do tego jest dobry brief. Dlaczego jest on niezbędny? Wyobraź sobie, jak inaczej mogłaby wyglądać dziś Kaplica Sykstyńska, gdyby Michał Anioł nie poznał najpierw wymagań swoich zleceniodawców. Wypełniając brief, zabierasz nas za kulisy swojej działalności i odpowiadasz na nasze pytania w kontekście swojego biznesu. Zrozumienie Twoich potrzeb to nasz priorytet.

Scenariusz.

Na tym etapie uruchamiamy kreatywne mechanizmy w naszych głowach i ostrzymy ołówki. Bierzemy brief na warsztat i szukamy kreatywnych sposobów na opowiedzenie historii klienta zgodnie z jego wytycznymi. Efektem takiej burzy mózgów jest zazwyczaj kilka pomysłów na dotarcie do umysłów i serc odbiorców. W centrum całego procesu produkcji stawiamy Ciebie, naszego klienta. Wspólnie więc wybieramy jeden kierunek narracji, a następnie przygotowujemy scenariusz, który wyróżni Twój produkt w gąszczu konkurencji.

Storyboard.

Dysponując zaakceptowanym przez Ciebie scenariuszem, podchodzimy do stworzenia storyboardu. Storyboard to dokument przypominający komiks, który zawiera szkice wszystkich opisanych w scenariuszu scen. Te proste rysunki pozwalają Ci spojrzeć na to, jak mniej więcej wyglądać będzie animacja i jak obraz łączy się z zaproponowaną przez nas narracją.

Design.

Na tym etapie ożywiamy nasze projekty, dopracowujemy szkice ze storyboardu i szukamy unikalnej stylistyki, pasującej zarówno do komunikatu, jak i identyfikacji wizualnej klienta. To bardzo ważny etap, ponieważ determinuje finalny styl animacji. Zależy Ci na abstrakcyjnej formie? A może chciałbyś stworzyć własnego brand hero? Da się zrobić! Cały scenariusz przejdzie metamorfozę zgodnie z obraną stylistyką.

Lektor.

Niski i tajemniczy, czy młody i energiczny? Głos lektorski to kolejny element układanki, który musi idealnie współgrać z komunikatem i językiem wizualnym Twojej animacji. Nasza baza lektorów to utalentowani artyści, gotowi nadać charakter Twojemu komunikatowi. Twoją rolą na tym etapie jest wybór jednego z zaproponowanych przez nas głosów. Spokojnie, możesz liczyć na naszą pomoc!

Animacja.

Gwóźdź programu. Niczym dr Frankenstein zabieramy się za ożywienie naszej kreacji. Bez obaw, przerażać może jedynie ilość wypitej kawy przez naszych animatorów. Gotowy produkt to natomiast unikalna animacja explainer, uszyta na miarę Twoich oczekiwań. Zanim jednak wypuścimy ją na szerokie wody, musimy zająć się jeszcze jedną istotną kwestią.

Produkcja dźwiękowa.

Udźwiękowienie animacji explainer jest wisienką na naszym piętrowym torcie. Muzyka i efekty dźwiękowe uzupełniają Twoją wizję i sprawiają, że Twoja animacja staje się prawdziwie fascynującym doświadczeniem.

Finał.

Mamy to! Twój explainer jest gotowy, aby podbić świat. Zdecydowanie nie był to sprint, ale jak widzisz, stworzenie animacji od A do Z wymaga czasu.